فیلم قضاوت ایده‌های خلاق
توضیحات
100 % (از 2 رای)

ارزش این سمینار آنلاین ۲۰۰هزارتومان است - رایگان ثبت‌نام کنید

سمینار آنلاین قضاوت ایده‌های خلاق
بهترین راهنمای عملی برای ارزیابی خلاقیت آژانس‌های تبلیغاتی

مدرس: علیجاه شهربانویی

- ویژه مدیران عامل، مدیران بازاریابی و تبلیغات، کارآفرینان و فعالان حوزه تبلیغات

- مدت: ۱۲۰ دقیقه

- قابل مشاهده: لپ‌تاپ،‌ تبلت، موبایل و یا کامپیوتر


وقتی یک آژانس تبلیغاتی یا یک فریلنسر برای تبلیغ شما یک ایده تبلیغاتی آماده می‌کند، شما براساس چه معیاری آن را قضاوت می‌کنید؟ از شهود و بینش خود کمک می‌گیرید یا ابزاری برای سنجش ایده‌ها دارید؟

جالب است بدانید موضوع فقط به کمپین‌های تبلیغات ختم نمی‌شود؛

قضاوت در مورد برنامه‌های روابط عمومی، یک تبلیغ تلویزیونی، بسته‌بندی جدید و ... را چطور انجام می‌دهید؟

اگر مدیرعامل، کارآفرین و یا مدیر مارکتینگ هستید، در سمینار ارزشمند و رایگان «قضاوت ایده های خلاق»، در جریان رهنمودهایی قرار خواهیم گرفت تا همکاری با آژانس‌های تبلیغاتی و متخصصین را موثرتر خواهد کرد.

این مطالب حاصل سال‌ها تجربه و همکاری مشترک IPA ( موسسه فعالان تبلیغاتی انگلستان)، ISBA ( انجمن حمایت از تبلیغاتچی‌ها)، MCCA(انجمن آژانس های بازاریابی) و PRCA(انجمن روابط عمومی و ارتباطات) است.

مخاطبان این وبینار

سفارش‌دهندگان برنامه تبلیغاتی و ترویجی که علاقمند هستند در همراهی با آژانس تبلیغاتی به مسیر درستی برای طراحی پیام تبلیغاتی برسند و در نهایت پس از تولید محتوا بتوانند آن را به درستی قضاوت کنند.

فعالان حوزه تبلیغات می‌توانند در این وبینار از منبع غنی تجربیات این 4 انجمن استفاده و شانس خود را برای قبولی ایده‌های‌شان افزایش دهند.

نوع بلیط : دانلود فایل کامل
قیمت
دانلود فیلم‌کامل قضاوت ایده‌های خلاق(90 % تخفیف)
199 هزار تومان 19 هزار تومان
نگاهی سریع به رویداد
  • سمینار آنلاین قضاوت ایده‌های خلاق - علیجاه شهربانویی
علیجاه شهربانویی
 علیجاه شهربانویی
مشاور برندینگ، بازاریابی و تبلیغات

تاسیس کارگاه خلاقیت رادیوم

تدریس خلاقیت در تبلیغات در کارگاه عملی خلاقیت رادیوم

دوره های آنلاین من در ایسمینار ( قابل ثبت نام)

تدریس چندین دوره مدیریت استراتژیک برند در مدرسه کسب و کار ماهان

تدریس چندین دوره مدیریت تبلیغات در مدرسه کسب و کار ماهان

تدریس دوره اصول تبلیغ نویسی در دانشگاه شهید بهشتی

تدریس دوره کمپین نویسی تبلیغات در دانشگاه علامه طباطبائی

تدریس کارگاه اصول و مبانی مدیریت تبلیغات دانشگاه علامه طباطبائی

عضو هیات علمی و دپارتمان تبلیغات مدرسه کسب و کار بن ژیوار

تدریس تبلیغات، مدیریت برند و دیجیتال مارکتینگ

تحلیل رخدادهای تبلیغاتی ایران و جهان در روزنامه “فرصت امروز”

تحلیل و نقد تبلیغات و بازاریابی در وب سایت “کافه بازاریابی”

همکاری در تدوین استاندارد دوره های MBA و DBA برای سازمان فنی و حرفه ای کشور در مدرسه بن ژیوار

مخاطبین
مدیران مارکتینگ, مدیران بازاریابی, مدیران عامل, آژانس‌ تبلیغاتی, کارآفرینان, مدیران فروش
برچسب
  • منفی یک