• warranty90 دقیقه
  • mentorNameنیوشا رفیعی
  • minute23 شهریور ماه 1400 | ساعت 16:00
  • deviceموبایل / لپ تاپ / تبلت / کامپیوتر
glassesنگاهی به رویداد

سمینار آنلاین اصول تبلیغات در اینستاگرام

- مدرس: نیوشا رفیعی (موسس ابتکارینو)

- مدیران و صاحبین پیج‌های اینستاگرام، ادمین‌ها و دیجیتال مارکترها

- مدت: ۹۰ دقیقه آموزش علمی و فشرده

- قابل مشاهده: لپ‌تاپ،‌ تبلت، موبایل و یا کامپیوتر

- گارانتی اثربخشی و بازگشت شهریه


اصول تبلیغات در اینستاگرام

تبلیغ درست در زمان درست نبض بازاریابی دیجیتال شما خواهد بود. اگر پیج اینستاگرام بیزینسی دارید و دغدغه شما در حال حاضر تبلیغات درست و مناسب در اینستاگرام است. این وبینار مناسب شما است. شما برای تبلیغات پیجتان باید هزینه کنید، اما با تبلیغات مناسب می‌توانید بودجه خودتان را به درستی مصرف کنید. تبلیغات درست، اصولی دارد که هرکسی بلد نیست به همین علت نتیجه درستی از تبلیغات گرفته نمی‌شود و ضرر مالی برای افراد به همراه دارد.

تبلیغات در اینستاگرام روش و اصولی دارد و برای تمامی افرادی که در این حوزه فعالیت می کنند، مسئله مهمی است. بسیار پیش آمده است که افراد هزینه کرده‌اند، اما نتوانستند نتیجه مناسبی از تبلیغات خود بگیرند.

ویژگی های وبینار اصول تبلیغات در اینستاگرام

از ویژگی‌های این وبینار می‌توان به این مسئله اشاره کرد که شما تنها در 90 دقیقه مهم‌ترین نکات تبلیغات در اینستاگرام را می‌آموزید. از آنجایی که لحن صحبت خانم مهندس رفیعی گیرا و دوستانه است. شما در این 90 دقیقه احساس خستگی نخواهید کرد.  

همچین نکاتی مانند انواع تبلیغات در اینستاگرام، نحوه پیدا کردن پیج‌های مناسب برای تبلیغ، جلوگیری از ورود فالور فیک، راه‌های هدر دادن پول در تبلیغات اینستاگرامی و کارهای ضروری قبل، بعد و در حال تبلیغ در این وبینار گفته خواهد شد.  

هدف از وبینار اصول تبلیغات در اینستاگرام

هدف از برگذاری این وبینار این است که افراد هزینه‌ای را که به عنوان بودجه تبلیغات کنار می‌گذارند، به بهترین نحو استفاده کنند و دچار ضرر مالی نشوند، زیرا دغدغه‌های شما در زمینه تبلیغات اینستاگرام برای ما مهم است. پس از اتمام این وبینار شما پاسخ سوالات زیر را دریافت خواهید کرد.

1.   چگونه افراد بیشتری با محصولات و خدمات آشنا شوند؟

2.   چگونه فالوورهای بیشتر جذب کنیم؟

3.   چطور پیج و خدمات خودم را تبلیغ کنم؟

4.   چگونه پیج های مناسب برای تبلیغات را شناسایی کنم؟

5.   چه اقدام‌های مهمی قبل حین و بعد از تبلیغ انجام دهم؟

6.   چگونه بازدید و فروش را افزایش دهم؟  

مخاطبین وبینار

اگر شما ادمین پیج اینستاگرام،

صاحب کسب و کار در اینستاگرام

و دیجیتال مارکتر هستید، این دوره مناسب شما است.

بعد از شرکت در این وبینار دیگر نگران عدم بازدهی تبلیغات و هدر رفتن پولتان نباشید.

مدرس وبینار

مدرس وبینار اصول تبلیغات در اینستاگرام خانم نیوشا رفیعی هستند. ایشان متولد 25/06/1369 هستند. خانم مهندس نیوشا رفیعی ارشد معماری دارند و به دلیل علاقه به کارهای گرافیکی، خودشان علاوه بر دانشگاه دوره‌های متفاوتی در این زمینه گذرانده‌اند. ایشان تجربه کار در زمینه گرافیک، سوشال مدیا و مارکتینگ و تدریس دوره‌های متفاوت را دارند و در حال حاضر موسس مجموعه ابتکارینو هستند. فردی درونگرا اما تلاشگر هستند، اوضاع مالی خانواده متوسط است. بعد از چالش‌های فراوان در محیط‌های کاری تصمیم گرفتند کار خود را راه اندازی کنند و با انگیزه و تلاشی که ایشان داشته‌اند. خیلی زود به موفقیت رسیده‌اند.

نیوشا رفیعی معتقد است که در زندگی باید عقاب بود نه مرغ، اول خودت و خدا را باور داشته باش و در مرحله بعد علاقه‌ات را پیدا کن و برای آن تلاش کن!


دیگر نگران عدم بازدهی تبلیغات و هدر رفتن پول‌تان نباشید.

اینستاگرام یک پلتفرم مناسب برای بازاریابی برند و محصول شما است. برای اینکه افراد بیشتری محصول شما را بشناسند شما نیاز به یک تبلیغات اصولی و درست دارید. تبلیغات اصول می‌تواند روند رشد پیشرفت پیج شما را سریع‌تر بکند. شما باید بلد باشید چگونه از هدر دادن هزینه تبلیغات جلوگیری کنید و پیج‌های مناسب برای تبلیغات محصول خود را پیدا کنید.

به طور مثال اگر شما کارتان فروش لوازم آرایشی است، بلاگری که در زمینه تولید محتوا مناسب فعالیت می‌کند. نمی‌تواند شخص مناسبی برای تبلیغ باشد. برای یادگیری اصول تبلیغات درست در اینستاگرام، می‌توانید از اشخاصی که تجربه‌ای در این زمینه دارند و تجربه‌های خود را مانند خانم مهندس رفیعی در اختیار شما قرا می‌دهند، استفاده کنید.

اگر به دنبال بازدید و فروش بیشتر پیج اینستاگرامی‌تان هستید و اگر می‌خواهید تبلیغات هدفمند و پربازده داشته باشید، این وبینار برای شماست.

پشتیبانی در واتس آپ
پشتیبانی تلفنی 0212853 (داخلی 3)
event-placeبرگزارکننده
استودیو ایده پردازان
headlinesسرفصل های دوره
  • اصول تبلیغات در اینستاگرام
  • انواع تبلیغات در اینستاگرام
  • نحوه پیدا کردن پیج های مناسب برای تبلیغ
  • جلوگیری از ورود فالور فیک
  • راه‌های هدر دادن پول در تبلیغات اینستاگرامی!
  • کارهای مهم و ضروری قبل از تبلیغ
  • کارهای مهم و ضروری حین تبلیغ
  • کارهای مهم و ضروری بعد از تبلیغ
questionپرسش و پاسخ
  • مخاطب
    15:15:0 | 1401/10/5

    سلام متشکرم من دیروز فایل تبلیغات در اینستگرام (خانم نیوشا رفیعی)رو خریدم و یکبار دیدم امروز آمدم دوباره ببینم گزینه مشاهده نداره و فقط خرید داره چرا؟ متشکرم

    • آکادمی ایده پردازان
      14:45:34 | 1401/11/4

      لطفا از لاگین بودن خود مطمئن شوید برای اطمینان نیز می توانید نام کاربری خود را از طریق تیکت اعلام نمایید تا بررسی بیشتری گردد

commentدیدگاه شرکت کنندگان
دیدگاهی جهت نمایش وجود ندارد.

دوره آنلاین اصول تبلیغات در اینستاگرام

نیوشا رفیعی
نیوشا رفیعی
  • time-sidebar
    90 دقیقه
  • ticket-sidebar
    فیلم رویداد
دانلود فیلم‌کامل اصول تبلیغات در اینستاگرام
(99,500 تومان )(199,000 تومان )
  • 1