کارگاه یک‌روزه تشریفات سازمانی
توضیحات
0 % (از 0 رای)

تیم تشریفاتی و نیروی خدماتی هر سازمانی در نگاه اول ویترین آن است.

- کارگاه یک‌روزه تشریفات سازمانی (عملی و کاربردی)
- ارائه‌دهنده: هادی خنجری

- زمان: پنج‌شنبه 30دی‌ماه - ساعت 9 تا 12
- مکان: شهرک غرب-ساختمان ایده‌پردازان

- مدت: 3 ساعت آموزش کارگاهی
- ظرفیت: فقط ۷ نفر


- آیا شما به آموزش و پرورش تیم خدماتی و تشریفاتی سازمان خود اهمیت می‌دهید؟
- آیا می‌دانید جای‌گیری درست وسایل چیدمان و نحوه پذیرایی افراد می‌تواند نتیجه جلسه شما را تغییر دهد؟

- حدود 80 درصد شرکت‌ها به این مسئله مهم اهمیت نمی‌دهند، آیا وقت آن نرسیده است که شما برای ایجاد یک وجه تمایز مهم با دیگر رقیبان آموزش ببینید که چطور یک تیم تشریفاتی قوی داشته باشید؟

- تا به حال فکر کرده‌اید که لیوان چای به چه صورت باید جلوی مهمانان قرار بگیرد؟
- نیروی خدماتی خود را به نحوی آموزش دهید که همواره یاد خوبی از شرکت شما در ذهن افراد باقی بماند.

- هرچقدر شما در جلسه عالی صحبت کنید، اگر نتوانید پذیرایی درست و به موقع داشته باشید و یا به اندازه کافی به مهمانان شما احترام گذاشته نشود، نتیجه خوبی از جلسه نخواهید گرفت.

- اولین برخورد، تاثیرگذارترین قسمت یک دیدار  است. نحوه برخورد تیم خدماتی شما جلوه‌گر شرکت و برند شما خواهد بود. هنگامی که شما جلسه‌ای برگزار می‌کنید و افراد به شرکت شما می‌آیند، اولین ارتباط را با تیم خدماتی و یا تشریفاتی شما خواهند داشت.


سرفصل های دوره

پوشش و نظافت شخصی
در نگاه اول پوشش افراد است که ما را جذب خواهد کرد، حالا تصور کنید نیروی خدماتی شما لباس چروک و کثیفی پوشیده باشد، چه تاثیری در ذهن مخاطب خواهد گذاشت؟
البته نکاتی که در پوشش و نظافت شخصی وجود دارد، خیلی بیشتر از تمیزی لباس است.

آداب معاشرت
تا چه میزان باید به میهمانان نزدیک شد؟ بهترین و درست‌ترین برخورد در برابر مهمانان چیست؟

پذیرایی و چیدمان پذیرایی
شاید ندانید اما نحوه قرارگیری میز و صندلی‌ها، نحوه قرار دادن ظروف پذیرایی جلوی میهمان‌ها از مهم‌ترین قسمت‌های پذیرایی است.

بهداشت و نظافت محیط کار
تمیزی و بهداشت یک محیط از اصول اولیه است. اگر محیط شما تمیز نباشد، افراد رغبت نمی‌کنند که بار دیگر وارد این محیط شوند.


مدرس دوره

هادی خنجری، متولد سال 1364 حدود 10 سال است که در زمینه کافه و رستوران به ویژه کافه فعالیت دارد. از سابقه کاری ایشان می‌توان به راه‌اندازی بخش کافه در شعب مختلف رستوران‌های ایتالیایی بونو، کافه راک و .. اشاره کرد. در حال حاضر حدود یک سال و سه ماه هست که مسئول و باریستا کافه کلاس ایده پردازان هستند و حالا بعد از 10سال، فعالیت مستمر و قوی که در این حوزه داشته‌اند.

ایشان با علاقه هرچه تمام از ابتدایی‌ترین فعالیت‌ها در این زمینه شروع کردند و با تلاش هرچه تمام‌تر توانستند تا به جایگاهی از این صنعت برسند که بعنوان مدیریت بخش اجرایی، مجموعه های مختلف خواستار ایشان شدند. همچنین رفتار و ارتباط با مشتری را یک اصل دانسته و از اصلی ترین الزامات یک کسب‌وکار یاد می‌کنند و به همین دلیل است که افرادی که وارد مجموعه ایشان می‌شوند همواره علاقمند به حضور بیشتر خواهند بود.


نتیجه گیری

تفاوت شرکت‌های بزرگ و موفق با شرکت‌های کوچک‌تر در اهمیتی است که به مسائل جزئی اما مهم می‌دهند. خیلی از شرکت‌ها تیم خدماتی را مهم نمی‌دانند و آن وقت و هزینه‌ای را که برای تیم فنی خود صرف می‌کنند، برای تیم خدماتی-تشریفاتی خود نمی‌گذارند. همواره به‌خاطر داشته باشید تیم خدماتی ویترین شرکت شما است و تا زمانی که شما یک ویترین خوب یک جلوه خوب نداشته باشید. افراد به شما جذب نخواهند شد.

نکته مهم این کارگاه یک روزه این است که جزوه‎‌وار نیست، بلکه انتقال تجربه است و چه چیزی با ارزش‌تر از 10 سال تجربه!

سطح پذیرایی خود را با اصول استاندارد جهانی منطبق کنید.

نگاهی سریع به رویداد
  • کارگاه آموزشی تشریفات سازمانی
    30 دی 140012:00 _ 09:00
استودیو ایده پردازان
 استودیو ایده پردازان
استودیو ایده پردازان

استودیو ایده‌ پردازان، تیمی باتجربه، پر انگیزه و متخصص در حوزه‎‌ی ویدیو مارکتینگ فعالیت می‌کند.

به پشتوانه‌ی ۱۰سال سابقه‌ی هلدینگ ایده‌پردازان، همچنان پیشتاز در خدمت مشتریان هستیم.

استودیو ایده‌پردازان بر تولید محتوای ویدیویی و برگزاری سمینارهای آنلاین حرفه‌ای و با کیفیت تاثیرگذار برای اشخاص و کسب‌وکارها متمرکز است.

مخاطبین
تیم‌های خدماتی و تشریفاتی هلدینگ‌ها، مدیرانی که به دنبال بهترین بودن هستند.
برچسب
  • تیم تشریفات
  • پذیرایی
  • مدیریت جلسات