دوره آنلاین متقاعدسازی به‌روش حرفه‌ای‌ها
  • warranty120 دقیقه
  • mentorNameپیام بهرام پور
  • minute21 دی ماه 1399 | ساعت 13:00
  • deviceموبایل / لپ تاپ / تبلت / کامپیوتر
glassesنگاهی به رویداد

ما دائماً در حال تلاش هستیم که نظرِ یک یا چند نفر را به نفعِ خودمان تغییر دهیم. این خیلی مهم است. اگر راهش را بلد باشیم…
غالبِ وقت و زندگیِ ما صرفِ این می‌­شود که دیگران را متقاعد کنیم کاری برای ما انجام دهند و سنگی را از جلوی پای ما بردارند، با ما همکاری کنند، ما را دوست داشته­ باشند!

چند بار تا به‌حال شده!!!

› چند بار تا به‌حال تصمیم گرفتید که فروش‌تان را افزایش بدهید! اما نشده؟ › چند بار تا به‌حال در جلسه و یا مذاکره‌ای شرکت داشتید ولی موفق به متقاعد نمودن افراد نشده‌اید؟ › و شاید هم به این نتیجه رسیدین که اصلا مگه میشه؟ مگر می‌شود به‌راحتی دیگران را متقاعد کرد؟

فراموش و حذف خواهیم شد اگر! اگر شما مدیر، کارآفرین، مدرس و یا فروشنده هستید، حتما با ما هم عقیده هستید که در دنیای امروزی پر از رقابت، اگر نتوانیم سریع و آسان مخاطبین و مشتریان را متقاعد کنیم، فراموش و حذف خواهیم شد!


«هنر متقاعدسازی» به قدری مهم و ارزشمند است که میلیاردها صرف تحقیق آن می‌شود! یک انسان چگونه متقاعد می­‌شود؟ یک انسان چگونه راضی می‌­شود؟ چگونه یک انسان تصمیم می­‌گیرد؟ مراحلِ تصمیم­‌گیری‌­اش چیست؟ و ما چطور می‌­توانیم در این مراحل وارد شویم؟ و آن جریانِ تصمیم‌­گیری را به طرفِ خودمان بچرخانیم؟!

ما دائماً در حال تلاش هستیم که نظرِ یک یا چند نفر را به نفعِ خودمان تغییر دهیم. این خیلی مهم است. اگر راهش را بلد باشیم…


به شما اطمینان می‌دهیم با بکارگیری و تمرین مهارت‌های متقاعدسازی: اگر مدیر، فروشنده و یا صاحب کسب‌وکار هستید، درخواهید یافت چگونه مشتری و مخاطبین خود را آسان و خوش‌آیند متقاعد کنید تا از محصول و خدمات شما استفاده کنند. و اگر مدرس و یا مربی هستید به یک مدرس محبوب و با نفوذ تبدیل خواهید شد که افراد بدون هیچ مقاومتی صحبت‌ها و دیدگاه‌های شما را می‌پذیرند و در جهت آن اقدام می‌کنند.

اگر در پی رشد و قدرت روزافزون هستید، از طریقی که شایسته‌اش هستید آن را به دست بیاورید. همین‌حالا در وبینار «متقاعدسازی به روش حرفه‌ای‌ها» ثبت‌نام کنید و یکبار برای همیشه رشد، نفوذ و محبوبیت و فروش بیشتر را آسان، سریع و خوشایند به دست آورید.

در این وبینار خواهیم آموخت:

› فرآیند متقاعدسازی انسان چیست؟ › چگونه پیشنهادهای جذاب و ردنشدنی طراحی کنیم؟ › از چه جمله‌هایی برای متقاعدسازی دیگران استفاده کنیم؟ › روش‌های علمی و کاربردی متقاعدسازی چیست؟ › اشتباهاتی که را در متقاعدسازی انجام می‌دهیم چیست؟ در پایان وبینار در خواهیم یافت: › چگونه به‌راحتی محصول و خدمات‌تان فروخته می‌شود! › چگونه به‌راحتی با بیان پرقدرت در دیگران نفود کنم؟ › چگونه دیگران را با عقیده‌ام موافق و هم‌راستا کنم؟

پشتیبانی در واتس آپ
پشتیبانی تلفنی 0212853 (داخلی 3)
event-placeبرگزارکننده
استودیو ایده پردازان
questionپرسش و پاسخ
سوالی جهت نمایش وجود ندارد.
commentدیدگاه شرکت کنندگان
دیدگاهی جهت نمایش وجود ندارد.

دوره آنلاین متقاعدسازی به‌روش حرفه‌ای‌ها

پیام بهرام پور
پیام بهرام پور
  • time-sidebar
    120 دقیقه
  • ticket-sidebar
    فیلم رویداد
دانلود فیلم‌کامل متقاعدسازی به‌روش حرفه‌ای‌ها
(199,500 تومان )(399,000 تومان )
  • 1