• warranty240 دقیقه
  • mentorNameدکتر علیرضا سلیمی
  • minute08 دی ماه 1400 | ساعت 16:00
  • deviceموبایل / لپ تاپ / تبلت / کامپیوتر
glassesنگاهی به رویداد

- فیلم‌کامل سمینار  سرنوشت‌ساز آکولاد (مهندسی خویشتن)
- 4ساعت آموزش سرنوشت‌ساز

- حرکت دائمی در مسیر رشد و بلوغ و بازآفرینی

- مدرس: دکتر علیرضا سلیمی (دکتری علم تمرین از آلمان)

- یکبار برای همیشه و به صورت دائمی در مسیر رشد، بلوغ و بازآفرینی قرار بگیرید!

۱۰۰% گارانتی اثربخشی:
اگر در پایان سمینار دریافتید که هیچ‌کدام از آموزش‌های برای‌تان کاربردی نیست. کلیه هزینه‌ی آموزش عودت داده خواهد شد.


یکبار برای همیشه و به صورت دائمی در مسیر رشد، بلوغ و بازآفرینی قرار بگیرید!

افراد در سنین مختلف، با شرایط شغلی و سطح تحصیلات متفاوت، بارها در زندگی برای رسیدن به اهداف خود برنامه‌‌ریزی کرده‌اند، اما زمان اقدام و عمل که فرا می‌رسد، نتوانستند آن‌گونه که باید عمل کنند. از همین‌رو به نتیجه دلخواه خود نمی‌رسند.

هر انسانی یک من مطلوب در ذهن خود دارد که از شرایط فعلی‌اش بسیار دور است. چقدر تلاش کرده‌اید به من مطلوب در  ذهن‌تان برسید؟

در زمان‌های مختلفی از زندگی افراد به این نتیجه می‌رسند که باید یک من جدید و یک زندگی جدید بسازند. این تصمیم بسیار هیجان‌انگیز است و فرد با ذوق زیادی، تصمیم می‌گیرد و شروع به اقدام می‌کند، اما مسیر   را ادامه نمی‌‌دهد. چرا؟


- تا به حال چندبار تصمیم به رژیم گرفتن و یا ورزش گرفته‌اید ولی به آن عمل نکرده‌اید؟
- چندبار تصمیم به تغییر  وضعیت زندگی و افکارتان گرفته‌اید، اما بعد از چند روز دوباره به حالت عادی برگشته‌اید؟
- چندبار تصمیم گرفته‌اید رفتار خود را تغییر دهید؟ اما باز هم افکار و رفتار گذشته را تکرار می‌کنید!
- چندبار تصمیم به رشد شخصیت خودتان گرفته‌اید، اما از این تغییر و تحول ترسیده‌اید؟
- چندبار توانستید خودتان را تغییر دهید و پای برنامه‌ریزی که انجام داده‌اید بمانید؟
- چندبار گفته‌اید از فردا متفاوت زندگی می‌کنم و باز زندگی عادی خود را ادامه داده‌اید؟


بدون آنکه بدانیم هر روز در حال تکرار اشتباهات افکار و اعمال گذشته هستیم!
آیا وقت آن نرسیده است که یکبار برای همیشه در مسیر دائمی به رشد و پیشرفت و بازآفرینی قرار بگیرید تا یک زندگی ایده‌آل و خوشایند را تجربه کنید.

مسئله عملگرایی یک دغدغه اصلی و نیاز همه افراد در تمامی سنین است. نکته مهم در مسیر رسیدن از من معمولی به من مطلوب رشد، بلوغ و بازآفرینی خویشتن است.

همه دغدغه‌های انسان‌ها در یک آکولاد و در درون ما قرار دارد. بعد از سال‌ها تحقیق در یک سمینار 4 ساعته قرار است، پاسخ و راه حل تمامی دغدغه‌های شما داده شود.

در سمینار آکولاد قرار است مسیر رشد و بلوغ را با در نظر گرفتن دغدغه‌هایی که تمامی افراد دارند، آموزش داده شود.

فقط یکبار تصمیم بگیرید و {آکولاد} را وارد زندگی‌تان کنید.



این سمینار مناسب چه کسانی است؟
اگر به دنبال یک مسیر دروغین و یا راه سریع برای تغییر هستید، این سمینار مناسب شما نیست. اما اگر با تمام وجود می‌خواهید یک تغییر مثبت همیشگی و یک مهندسی خویشتن درست داشته باشید تا خودتان را از نو بسازید، بدون شک همین‌حالا در این سمینار بزرگ {آکولاد} شرکت کنید.

هدف از سمینار
{آکولاد} حاصل سال‌ها تحقیق و تلاش در عرصه تغییر و تحول فردی بوده و ترکیبی از کوچینگ و عصبی شناختی (نوروساینس) است. {آکولاد} با راه‌کارهای علمی و عملی به دغدغه‌های شما پاسخ خواهد داد.
و کمک کنیم افرادی که نمی‌توانند در دوره‌های کوچینگ شرکت کنند، بتوانند زندگی و شخصیت خود را با سرعت بالاتر و کیفیت بیشتری تغییر دهند.


مزایای این سمینار

- تا زمانی که نخواهید و تغییر نکنید، هیچ‌چیز در زندگی شما تغییر نخواهد کرد. آموختن تغییر اصولی و عمل به آن ، کاربردی‌ترین و بزرگ‌ترین مزیت «سمینار آکولاد» است.
- دکتر علیرضا سلیمی (دکتری علم تمرین از آلمان) یک مربی بین‌المللی است که با توجه به دوره‌های فراوانی که برگزار کرده‌اند و تحقیقات و علمی که دارند، فردی قابل اطمینان برای آموزش این سمینار بزرگ هستند.
- اگر بعد از شرکت در سمینار آکولاد احساس کردید، این آموزش‌ها مناسب شما نیست و نکته مثبتی یاد نگرفتید، می‌توانید از گارانتی اثربخشی و بازگشت شهریه استفاده کنید.
- خیلی از ما برای تغییر زندگی‌مان و دریافت نتیجه‌های بهتر باید سال‌ها زندگی و تجربه‌های مثبت و منفی داشته باشیم تا شاید اندکی زندگی‌مان تغییر کند و این مسئله می‌تواند موجب ضررهای مالی و شخصی زیادی به همراه داشته باشد. اما شما با آموزش و شهریه به مراتب اندک، از این ضرر  سنگین جلوگیری می‌کنید.


مدرس وبینار
دکتر علیرضا سلیمی متولد سال 1353 از استان آذربایجان شرقی. زندگی  ایشان نیز مانند زندگی تمامی افراد دارای چالش‌های بزرگ و کوچک بوده است، اما از آنجایی که مهارت های زندگی و نحوه تفکر درست زندگی را آموختند، می‌توانند به بهترین شکل زندگی کنند.
او کارشناسی ارشد رشته فیزیولوژی ورزشی از دانشگاه شهید بهشتی را دارد و بعد از آن برای ادامه تحصیل به کشور آلمان رفته و مدرک دکتری علم تمرین را در آلمان را اخذ نمودند. ایشان لایف کوچ و بیزینس کوچ حرفه‌ای و همچنین مدرس دوره‌های توسعه و موفقیت فردی در ایران و خارج، استاد دانشگاه و کارشناس علمی برنامه‌های رادیو و تلویزیون هستند.


نتیجه گیری
بدون شک شما هم می‌خواهید به شکل مثبت و پایدار و اثربخش تغییر و تحول را وارد زندگی و کسب‌وکارتان کنید. آیا وقت آن نرسیده است که سه عامل مهم در زندگی یعنی «شناخت»، «درک و آگاهی» و «عمل و نتیجه گرایی» را بیاموزیم؟
فقط یکبار تصمیم بگیرید و همین‌حالا {آکولاد} را وارد زندگی‌تان کنید.


دستاوردها و سود من در کجاست؟!
با شهریه این آموزش تقریبا هیچ‌کار ارزشمندی برای خانواده و کسب‌وکار ، مسائل‌تان نمی‌توانید انجام دهید، ولی خودتان را می‌توانید در مسیر هموار و خوشایند زندگی قرار دهید!
شاید بپرسید با شرکت در  سمینار آکولاد چه سودهایی خواهم کرد؟
- با شناخت خود و بالا رفتن آگاهی و اقدام‌های اثربخش و پایدار در راستای اهداف‌تان یک زندگی خوشایند را تجربه خواهید کرد.
- اگر واقعا می‌خواهید تغییر کنید باید مطالب این سمینار را به‌کار بگیرید و تمرین کنید، دست‌کم 100برابر مبلغ شهریه سود خواهید کرد.
- با آموزش‌هایی که دریافت می‌کنید فرد موثرتر و مفیدتری برای خود، خانواده و سازمان‌تان خواهید شد، به‌طوری که دیگران با شگفتی از شما یاد خواهند کرد.

پشتیبانی در واتس آپ
پشتیبانی تلفنی 0212853 (داخلی 3)
event-placeبرگزارکننده
استودیو ایده پردازان
questionپرسش و پاسخ
سوالی جهت نمایش وجود ندارد.
commentدیدگاه شرکت کنندگان
دیدگاهی جهت نمایش وجود ندارد.

فیلم‌کامل همایش مهندسی خویشتن

دکتر علیرضا سلیمی
دکتر علیرضا سلیمی
  • time-sidebar
    240 دقیقه
  • ticket-sidebar
    فیلم رویداد
شهریه دانلود فیلم‌کامل آکولاد
(195,000 تومان )(390,000 تومان )
  • 1