دوره آنلاین فروش حداکثری
  • warranty180 دقیقه
  • mentorNameدکتر محمود معظمی
  • minute18 اسفند ماه 1400 | ساعت 15:00
  • deviceموبایل / لپ تاپ / تبلت / کامپیوتر
glassesنگاهی به رویداد

فیلم‌کامل «نقطه سر خط!» - ۳ساعت آموزش آنلاین و فشرده
اختصاصی مدیران، فروشندگان، کارآفرینان و صاحبین‌ کسب‌وکار

برای رشد کسب‌وکار و فروش حداکثری
- مدرس: دکتر محمود معظمی (کارآفرین، نویسنده و مدرس)
- سابقه آموزش و کوچ بیش از  ۱۰۰۰ نابغه فروش و کسب‌وکار
- زمان:  ۳ساعت فراموش‌نشدنی و فشرده
- مشاهده حرفه‌ای و با کیفیت از طریق لپ‌تاپ، کامپیوتر و یا موبایل

۱۰۰% گارانتی اثربخشی:
آموزش‌های این برنامه مورد تایید آکادمی ایده‌پردازان می‌باشد. اگر در پایان روز آموزش دریافتید که هیچ‌کدام از مطالب برای‌تان کاربردی نیست، کلیه هزینه‌ی آموزش عودت داده خواهد شد.  آ‌ن‌قدر به محتوای این سمینار آنلاین مطمئنیم که با گارانتی اثربخشی پیشرفت‌تان را تضمین می‌کنیم!

ثبت‌نام به صورت کارت‌به‌کارت توضیحات در واتساپ (با کمال‌میل پاسخ‌گوی شما هستیم)

با مبلغ شهریه این سمینار آنلاین و استثنایی تقریبا هیچ‌کار ارزشمندی برای کسب‌وکارتان نمی‌توانید انجام دهید و مسئله‌ای حل نمی‌شود. ولی با سرمایه‌گذاری روی خودتان می‌توانید رشد و فروش حداکثری را تجربه کنید.


قطع کردن آموزش در بحران اقتصادی مانند خاموش‌کردن چراغ در زمان شدت گرفتن تاریکی در رانندگی است. فیلیپ‌کاتلر



زنده ماندن کافی نیست، رشد کنید!

دکتر محمود معظمی می‌گوید: «راهکارهایی وجود دارد تا به جای این که در بدترین شرایط فقط زنده بمانید، رشد کنید.»
هر موقعیت سخت یک فرصت طلایی است تا به دنیای جدیدی پرتاب شویم. جالب است که ما به‌جای استفاده از این فرصت‌ها، غصه می‌خوریم!»

دو سال اخیر یکی از پرچالش‌ترین دوران تاریخ برای کسب‌وکارها بوده است. در کنار به شکوه رسیدن بعضی از بیزینس‌ها، تعدادی دیگر یا سقوط کردند یا در جایگاه قبلی خودشان باقی ماندند و نتوانستند به پیشرفت‌های بزرگ رقیب حتی نزدیک شوند.
شاید شما هم راه‌های مختلفی را برای اصلاح این شرایط امتحان کردید، اما اتفاق بزرگی که منتظرش بودید هرگز نیفتاد. باید بدانید گره‌های کوری وجود دارد که شما حتی از وجودشان خبر ندارید، چه برسد به روش باز کردنشان! در نقطه سر خط به سراغ همان گره‌ها می‌رویم.


مطمئنید ذهن‌تان برای موفقیت آماده است؟
فروشدگان موفق چه می‌دانند؟

چیزهایی که ما واقعاً نمی‌دانیم و تصور می‌کنیم می‌دانیم!
لازم نیست برای فروش بالا، فریب دادن مردم را بلد باشید... هرگز!
شما قرار است با صداقت آن‌چنان بفروشید که رضایت‌ دوطرفه خلق کنید. فقط کافیست مهارت‌های متقاعد‌سازی و ذهنیت یک فروشنده برتر جهانی را داشته باشید. باید مغزتان را طوری تمرین دهید که مانند یک فروشنده موفق فکر کند تا شما هوشمندانه عمل کنید. بی‌شک این تخصص سرنوشت‌ساز بدون آموزش‌های ویژه به دست نمی‌آید.

دیگر به خودتان وعده تغییر در سال جدید ندهید!
همه می‌دانیم که شنبه‌ هفته آینده هیچ‌وقت نمی‌رسد. آن معجزه‌ای که منتظرش هستید اتفاق نمی‌افتد. چشم‌اندازی که برای آینده کسب‌و‌کارتان نوشتید قرار است روی کاغذ خاک بخورد. مگر این‌ که درک کنید فردا برای تغییر خیلی دیر است! همین امروز، قبل از ورود به سال جدید کسب‌وکارتان را متحول کنید. نقطه سر خط افزایش فروش شما را در اسفند 1400 تضمین می‌کند.


نقطه سر خط!
اگر تجربیات تلخ، باور‌ها، ترس‌ها و چالش‌ها ذهن شما را شلوغ کرده، از موفقیت خبری نیست و نخواهد بود. نقطه سر خط!

ذهن مدیران و صاحبان کسب‌وکار  آن‌چنان درگیر بقا شده که تمام فرصت‌های رشد و پیشرفت از چشم‌شان دور می‌ماند. شما باید در لحظات مهم و حیاتی، قادر به یک تصمیم‌گیری بدون‌خطا باشید. همین تصمیم‌های درست است که شرکت، مغازه یا ایده شما را از رکود به صعود می‌رساند.

شما برای موفقیت کسب‌وکارتان به یک ذهن آماده و متمرکز نیاز دارید. اتفاقاتی که تا به حال در کسب‌وکارتان رخ داده را کنار بگذارید، به‌جایش یک کاغذ و قلم بردارید و به نقطه سر خط بیایید. با تمام وجود به نکاتی که آموزش می‌بینید گوش کنید، این نکات قرار است صفرهای زیادی به نرخ فروش شما اضافه کنند!


سود و منفعت شما در کجاست؟!
با مبلغ شهریه این سمینار استثنایی تقریبا هیچ‌کار ارزشمندی برای کسب‌وکارتان نمی‌توانید انجام دهید و مسئله‌ای حل نمی‌شود. ولی با سرمایه‌گذاری روی خودتان می‌توانید رشد و فروش حداکثری را تجربه کنید.

چرا باید در  سمینار آنلاین «نقطه سر خط!» شرکت کنم؟

- تست کردن اقدامات بی‌هدف را تمام می‌کنید. به جای هدر دادن بودجه با پرتاب تیرها در تاریکی، با یک دهم هزینه قبلی تیراندازی اصولی را یاد می‌گیرید. در واقع با یک هزینه کوچک، از هزینه‌های گزاف آینده جلوگیری می‌کنید.
- ترس‌های شما نسبت به آینده کسب‌وکارتان نابود می‌شود. مدیریت سازمان در شرایط بحرانی را یاد می‌گیرید.
- دیدگاهتان نسبت به بیزینس و چالش‌هایش عوض می‌شود. روش‌های جدیدی برای فروش محصول یا خدمات خودتان کشف می‌کنید.
- در هر کجای ایران که باشید می‌توانید با گوشی، لپ‌تاب یا تبلت در این وبینار حضور پیدا کنید. این اطلاعات هیچ‌وقت از پنل کاربری شما پاک نمی‌شوند و هیچ تاریخ انقضایی ندارند. بنابراین نگران فراموشی دروس نباشید.
- دکتر محمود معظمی با تجارب درخشان و برجسته‌ای که در حوزه کوچینگ بین‌المللی دارد، حرف‌هایی دارد که نباید شنیدن‌شان را از دست بدهید. با حضور چنین استاد مشهور و باتجربه‌ای می‌توانید از بابت هزینه و زمانی که صرف یادگیری می‌کنید کاملاً مطمئن باشید.


نگاهی سریع و کوتاه به استاد محمود معظمی:

اکثر ما دکتر محمود معظمی را با تجارب و موفقیت‌های بزرگ بین‌المللی که در عرصه کوچینگ دارد می‌شناسیم. همچنین می‌دانیم که چندین و چند مدرک دانشگاهی از مراکز آموزشی معتبر دنیا دارد و دوره‌های متعددی را در زمینه‌های مختلف گذرانده است.
اما راجب تحصیلات دکتر معظمی قدرتمند‌ترین پاسخ را خودش می‌‌دهد:
«فرض کنید من یک آدم بی‌سوادم! از من بپرسید: آیا خوشبخت هستی؟ آیا از زندگی‌ات راضی هستی؟ اگر با اطمینان پاسخ مثبت بدهم، آن‌وقت، می‌توانید به حرف‌هایم اعتماد کنید و آن‌ها را به کار ببندید.چرا فکر می‌کنیم آگاهی و دانش تنها نزد صاحبان مدرک است؟
برای خوشبختی نزد افراد خوشبخت بروید، برای کسب‌و‌کار نزد افراد موفق در کسب‌وکار و برای شادمانی و موفقیت خانوادگی نزد افرادی که خانواده‌ای شاد و موفق دارند، بروید.»
پس اگر دنبال موفقیت در فروش هستید، پیش شخص درستی آمده‌اید. دکتر محمود معظمی سال‌هاست که در کشورهای مختلف تجربه فروش موفق داشته و بیشتر از هزار نوابغ فروش را آموزش داده است. امیدواریم که شما، هزار و یکمین باشید!

پشتیبانی در واتس آپ
پشتیبانی تلفنی 0212853 (داخلی 3)
questionپرسش و پاسخ
  • لیلا مرادی
    6:23:19 | 1400/12/19

    سلام، وقت شما بخیر، متاسفانه من با وجود خرید این محصول، نتونستم نقطه سرخط را به صورت آنلاین مشاهده کنم، آیا امکانش هست فیلم را برایم ارسال کنید؟

    • آکادمی ایده پردازان
      11:43:31 | 1400/12/19

      سلام وقت شما بخیر پس از 72 ساعت، فیلم این رویداد در حساب کاربری شما قرار خواهد گرفت.

commentدیدگاه شرکت کنندگان
دیدگاهی جهت نمایش وجود ندارد.

دوره آنلاین فروش حداکثری

دکتر محمود معظمی
دکتر محمود معظمی
  • time-sidebar
    180 دقیقه
  • user-sidebar
    اختصاصی مدیران عامل، مدیران ارشد و صاحبین کسب‌وکار
  • ticket-sidebar
    فیلم رویداد
دانلود فیلم‌کامل نقطه سر خط
(600,000 تومان )(1,200,000 تومان )
  • 1