- 360 دقیقه
- حامد وثوقی
- 30 مرداد ماه 1401 | ساعت 16:00
- موبایل / لپ تاپ / تبلت / کامپیوتر
نگاهی سریع به دوره آنلاین و غیرحضوری طراحی سفر مشتری:
3 جلسه 2ساعته(6ساعت آموزش فشرده)
توضیحات دوره:
» مبانی طراحی سفر مشتری
» مدلهای سفر مشتری
» مسیرهای مشتری در بازاریابی
» طراحی بر اساس آرکتایپ برای تاثیرگذاری بیشتر
اکثر کارشناسان بازاریابی معتقد هستند که ارائه یک تجربه اولیه رضایتبخش به مشتریان از یک محصول کافی نیست.
مدیران محصول باید مجموعهای از تجربیات قانعکننده، سفر مشتری، را به آنها ارائه دهند تا آنها را برای کسب اطلاعات بیشتر بازگرداند.
طراحی سفرهای مشتری میدان نبرد بازاریابی جدید است.
با این حال، کارشناسان بازاریابی هنوز چارچوبی را ایجاد نکردهاند که بتواند به مدیران در این چالش طراحی سفر مشتری کمک کند. اغلب آنها به شرکتها میگویند که طراحی سفر مشتری را به طور معمول انجام دهند تا آنها را تا حد امکان بدون دردسر و قابل پیشبینی کنند.
تحقیقات نشان میدهد که این توصیه بیش از حد ساده است. در واقع، پیروی از آن گاهی اوقات میتواند برای یک شرکت نتیجه معکوس داشته باشد.
با تکیه بر سالها تحقیق در مورد تجربیات مشتری در طیف گستردهای از دستهبندیهای محصول و بر اساس بازخورد از کارگاههای آموزشی با دانشگاهیان و مدیران بازاریابی، چارچوبی ایجاد شده است که به مدیران کمک میکند سفرهای قانعکنندهای را طراحی کنند که مشتریان را چندین برابر برگرداند.
نگاهی به فعالیتهای حامد وثوقی
ارشد بازاریابی علامه طباطبائی
هم بنیانگذار آژانس دیجیتال مارکتینگ نادین ایده
سابقه تدریس در:
ماهان بیزنس اسکول، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تهران، دانشگاه علم و صنعت و موسسه دانش پژوهان
مجری پروژههای دیجیتال:
دیجی کالا، نیلپر، همراه مکانیک، تلاونگ، رافونه، لانسگو، آژانس پیک خورشید، آژانس سفر دوستان، ایران اکو ادونچر، اکو کمپ، مرداس، خانه فرش، شرکت بازرگانی موذن(واردکننده دوچرخه با برند المپیا)، هتل پهلوان رزاز، کلینیک فیدر، کلینیک فیزیوتراپی بهروزی، پلتفرم بیمه توکو، پلتفرم آموزشی دانزیپ
مشاور دیجیتال مارکتینگ: مجموعه اخوان، پژوهشگاه صنعت نفت
مشاور و مجری بینالمللی:
Bsupreior, Honoyan Pack, Flash, Allbeautylaser Canada
دوره آنلاین طراحی سفر مشتری بر اساس آرکتایپ
حامد وثوقی- 360 دقیقه
- فیلم رویداد
- 1